torsdag

Lilla bryllupskort

Dette er første gangen jeg blir med på ei kortutfordring, så da tenkte jeg at det er viktig å satse friskt; to kort! Årsaken til at det ikke har blitt noe konkurrering på meg består av to ting; 1.) latskap 2.) ikke helt trua på at mine kreative produkter er et gode bidrag. Men det siste der er gammelt tankegods, så nå har det bare latskapen det har stått på. Eller veldig travle hverdager om du vil.

Skissa er henta fra Scetchy Colors, og etter hva jeg har forstått så er det brukbar stor frihet. Det har jeg utnytta litt. Liker sjelden at det kreative rommet blir for 'tight'.



 

Dette er i kort trekk hva jeg har gjort; Bakgrunnen er kjøpt i papirpakke på en scrapbutikk i Village i NYC. Hjemmelaga papir med tørka blomster. Swirls er revolution, og de har jeg brukt crackle paint på og sverta litt med Distress. Den rosa blomsten er fra en lysmansjett og jeg har pynta den med deler fra et smykke jeg har plukka fra hverandre. Har brukt samme pynten rundt fotoet. Har brukt punchinella som den andre vertikale linja.


1 kommentar:

  1. Herlig kort med nydelige fargekombinasjoner! Tusen takk for at du deltar hos sketchy Colors denne uken, og lykke til!:)
    Klem fra Ellen

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...