tirsdag

Retroliv


Det er godt mulig at jeg sterkt påvirka av retrovenninner, men det er faktisk noe så riktig sjarmerende med at farger og mønstre er tilbake igjen i motebildet. Først var stålmoten veldig langt framme, den blei pent etterfulgt av fransk landstil med patinaslitte møbler og nå har endelig fargene meldt sin ankomst igjen. Jeg har alltid vært glad i farger (alle farger!) og synes det er herlig at flere og flere våger å ta i både dem og mønstre igjen. Men alt med måte, så klart. Ingen vil vel tilbake til 70-tallets mønsterhelvete. 


Les også: Interiørdemens


Sjøl har jeg gjort noen små loppissprett og gått til innkjøp av skjorte med enorme snipper samt noen fargesprakende krukker med røde lokk og mønster på. Jeg kom også over ei brun tekanne, den er riktignok 'bare' mørkebrun, men hadde riktig sans for fasongen. For videre inspirasjon til store og små, så anbefaler jeg alle lesere å besøke bloggen til Bøtteknotten. Der er det så mye fint!! 


Les også: Coladama 


It is possible that I'm heavily influenced by my retro girl friends, but I find colours and patterns charming. The fashion has been french patina landstyle for so long, so I salute any colours that show up! Recently I've bought a shirt with pointy collars, three colourful mugs and a nice shaped brown teapot. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...