fredag

Gravidnakne kjendiser

Det begynner å nærme seg tida for Jessica Simpson skal føde. Jeg venter i spenning fordi hun har sagt at det skal foregå følgende: 1.) med stilletter 2.) uten smertestillende. Jeg ser for meg både den ene og den andre episoden utspille seg på den fødestua, for å si det sånn. 


For ikke veldig lenge sida dukka det opp et bilde av madammen på forsida av Elle. Der har hun sitt fulle hyre med å holde styr på både puppestell og mage. Dette med bilder av gravidnakne kjendiser på ulike moteblader er en trend som tok seg opp etter at Demi Moore på mest struttende vis var på forsida av Vanity Fair for noen år siden. Etter det har både Britney Spears, Christina Aguilera og Claudia Schiffer (og Jessica Simpson) latt seg avbilde. Og da gjerne med noen dyre smykker med på kjøpet. Men når jeg titter nærmere på bildene så lurer jeg på; Hvor er alle strekkmerkene? Og pigmentflekkene? Og vannet i kroppen? I just wonder. 


Les også: 
Gaultier tok en riktig frekkis i følge Mitch Winehouse. Les mer på motebloggen om den omtalte haute couture-visninga som var ment som en hyllest til Amy! 
Tone Damli reiste til USA for å spille inn sexy musikkvideo til den nyeste låta si. Bare noen få dager etter hadde komiker Terje Sporsem parodiert den. Les og se mer her! 
Gwneth Paltrow så ut som ei gresk gudinne under årets Oscar-utdeling. Les mer om de flotteste kjolene på motebloggen her! 



4 kommentarer:

  1. Britney er vist en av de heldige som knapt fikk strekkmerker.... :) Husker jeg syntes Demi var tøff, men nå er det liksom "normalt" :)

    SvarSlett
  2. Strekkmerker og vann dukker som regel opp sånn ca den siste måneden hvor babyen driver med spurt-voksing.... Heftig bruk av fete kremer hjelper vistnok også... Jeg endte opp med to små striper på et lår og en krans på hver pupp når melkesprengen fikk min bedagelige (gravide) C-cup opp i en E over natta... og det dukka opp etter at ungen var ute...
    Men... stiletthæler er vel ikke det mest praktiske skotøyet når det som regel er ryggen som er vond under åpningsriene?!?!

    SvarSlett
    Svar
    1. Stilletter er vel aldri praktisk, bare sexy..

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...