lørdag

Fjällnäs interiör

Min venninne på TanteTe er veldig flink til å blogge om interiør, enten det er en tekopp eller et campingbord. Jeg har aldri hatt den store interessen for slikt, men i den senere tiden har jeg fått flere, fine impulser fra utenomverdenen, da spesielt TanteTe. Og ettersom jeg ennå ikke er helt ferdig med Fjällnäs - så tenkte jeg å starte der. Hotellet hadde en utpreget natursame-stil med en god dæsj av det moderne.

Jeg har alltid undret meg over at folk vil ha døde dyr i husene sine. Selv synes jeg det er litt skummelt å ha dødinger i hus, men etter en langhelg ute i svensk skog - så ser jeg definitivt sjarmen med en slik type interiør. Her har vi en oppspikret gaupe på veggen.

Puta er fra hotellrommet - og ved første øyekast ser det mer ut som en forholdsvis "normal" pute. Men etter nærmere øyesyn oppdaget jeg at hjørnene var pyntet med strittende og stive hår. En artig variant. Lampa er fra en av stuene i hovedhuset - og jeg likte spesielt den grønne skjermen mot den røde glassokkelen. Både moderne og gammeldags på samme tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...