lørdag

Julekort litt ala Holtz

Som for veldig mange andre scrappere, så er Tim Holtz en helteskikkelse. Det han lager er helt annerledes enn alt annet; vintage, røft, halveis sølete og halveis skeivt. Jeg er veldig begeistra for å søling, spraying, stempling, klining (ikke sånn klining) og mest mulig røft. Og midt mellom håndballkamper, retting og juleforberedelser - så har jeg greid å lage et julekort.

Det jeg har gjort her er å bruke to forskjellige trebuskstempler som bakgrunn, i to forskjellige farger. Også har jeg stempla God Jul over det. Hjertet er dabba, og talla har jeg hamra løs på med hammer. Knappen er vintage fra et dødsbo i USA (jadda!)

Les mer: Julekort 2010




9 kommentarer:

  1. Stilig! Likte de tallene godt... Hvor får man tak i de? :-)
    Timmer`n er rå!!!

    Kos deg og pass på å få slappa av litt i førjul tiden Lottis!

    SvarSlett
  2. Dette har jeg ikke peiling på, han Holtz og sånn, men kortet var kult! Hadde vel heller ikke forventa noe rosasøtt fra deg heller. :-) Ta det som et kompliment.

    SvarSlett
  3. Veldig kult! Scrapping er ein heilt ny verden for meg, så eg er lett å imponere, men synes du er flink. Heldig er dei som får julekort frå deg!

    SvarSlett
  4. Very pretty. I like that he used a heart.

    I love the old Norwegian Christmas decor that is heart- full. Gifts and traditions tied with heartstrings, and filled with love.

    A lovely message.

    God Jul!
    Kimberly

    SvarSlett
  5. Du er flink! Skulle tro at du ville like deg hos hos i C-blokka? Hvorfor kommer du aldri på besøk?

    SvarSlett
  6. @AnneE: Ikke helt sikker på hvor jeg kjøpte talla, men TH har sikkert lignende. Så da er det bare å dælje løs!

    @Elisabeth: Hm. DU begynner å kjenne meg ass. Ikke rosarødt. Og ikke nupsete. *blærk*

    @Randi: Takk!

    @Propelle: Takk! Det er nok bare dette julekortet som produseres i år, så den som får det er ekstra heldig. Litt flaut.

    @Kim: I know! But it was me who made this Xmas card actually. Not Timmy! But I take it as a big compliment that you thought it was him!! I LIKE! God jul!

    @Ingrid: Kan ikke strikke.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...