tirsdag

Pakke på døra!!

Mens jeg satt i sofaen og skreiv det forrige blogginnlegget, så sklei det en brun UPS-bil opp foran vinduet mitt. Måtte bare stupe ned i kjelleren med vepsebeinet mitt og finne bukse! Da jeg igjen så overflaten sto en mørk mann i døra med pakke til meg!

Etter at jeg oppdaga at det finnes parabener i omtrent alle skjønnhetsprodukter, så gikk jeg på internett og bestilte sjampo, såpe og lotion på iHerb for å slippe driten. Parabener er kreftfremkallende og forbudt i Danmark. Alt som er kreftfremkallende burde vært forbudt, uansett hvilken dose det er snakk om.

Uansett, parabenfrie produkter kan bestilles til helt ok priser fra USA. Billigere det enn å gå på apoteket, faktisk. Søk bare på paraben free shampoo på iHerb, så får du opp masse forskjellig både til dame, mann og barn!

UPS-bilen utafor døra mi! 
Pakke på dørstokken. Yay! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...