tirsdag

10 gøyale ting folk har sagt til meg den siste tida

I løpet av en dag så sier folk mye rart til meg. Eller jeg overhører andre sier noe rart til andre. Og jeg er veldig stor tilhenger av at gøyale og rare ting blir sagt! Har samla sammen et lite knippe utsagn som jeg har fått servert på sølvfat den siste tida. Og det er stort sett voksne mennesker som sier dem! Så det er ikke bare barn som besitter evnen til å si de rareste ting. Det erfarer jeg (nesten) hver dag. Iallfall de dagene jeg er sammen med folk. 

  1. Nå ser det ut som om du har svelga en basketball!
  2. Er det ikke skrevet omtrent 1000 masteravhandlinger om Peer Gynt før?? 
  3. Jeg har en kokong i rompesprekken!
  4. Dette må være ei jente. Du strutter som ei gås! 
  5. Jeg tåler litt sprøytemidler, jeg!
  6. Er det bra med skinnet på magen din, mamma?
  7. Du er rød under nasan!
  8. Kan jeg ta på magen din? Jeg skal bli jordmor. 
  9. Noen ganger er du så delikat å bo sammen med ass. Nå tråkka jeg akkurat på en epleskrott på golvet. 
  10. Den beste måten å tråkke på en veps er med sko. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...