mandag

Gressallergi året rundt

Ok. Noen ganger må en gå til det djupeste sjeleliv for å finne motivasjon til å skrive ei 100 siders avhandling om Peer Gynt. En viktig regel er å komme seg ut av huset. Et hus har altfor mange fristelser til at det blir noe særlig effektivt. Treneringshus. En annen viktig regel er å lese veilederens tilbakemeldinger. Jeg har en veileder som er veldig rett på sak; er noe møkkdårlig, så sier hun det. Litt ekkelt, men veldig nyttig. Jeg prøver å tenke sånn på det.

Så i dag møtte jeg på BVS for å burde meg inne på et rom og få skrive i ro og mak. Hjalp ikke veldig på humøret at skaftet tetna og blei sittende på deg rommet og pese over pc-en. Jeg er utstyrt med den mystiske gressallergien som varer året rundt, og i dag slo den til med full kraft inne på et rom fritt for grønne planter.

Det blei ei selsom sisteøkt med tett skalle og uhyre interessante nyheter om hvem som skal spille mormor i den nye Mormor og de åtte unge-filmen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...