tirsdag

Det beste med å skille seg


Denne forsida blei levert på døra av verdens søteste avisgutt i helga. Jeg er litt usikker på hvor søt jeg synes vinklinga er og om det virkelig er verdt å bruke ei hel forside på å forherlige skilsmisse. Strategien må være å få samla åtte, norske kjendisdamer på samme forsida i håp om at det skal selge som hakka møkk når de uttaler seg om egne, forhenværende ekteskap som har gått opp i røyk. Tydeligvis er det beste med å skille seg at en får en større frihet og slipper å ta hensyn til noen andre. Så da er vel det et slags sleivspark i sida til alle som synes at skilsmisser er beintøffe greier og må leve med tapsopplevelsen over å ikke få til et samliv. 

4 kommentarer:

  1. Tabloid på sitt beste (verste?) dette. Helt meningsløst hele greia..

    Men hvorfor får du VG på døra?

    SvarSlett
  2. Sikkert fordi de har vanskeligheter med å selge på søndager..

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner ikke vitsen med å skrive om noe sånt i vg og spesielt ikke å bruke fremsiden på det. Det skjer da mye andre viktigere ting enn akkurat det. Jeg skjønner at i visse tilfeller er skilsmisse eneste løsningen, men jeg synes det virker som noen skiller seg alt for fort. Bare de får ett lite problem så må de skille seg.

    SvarSlett
  4. Litt rart at så profilerte folk har blitt med på denne tabloidgreia. Flere av de folka der som jeg har riktig så god sans for!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...