fredag

A Cinderella Moment


Chelsea Gills satte seg foran kameraet og dikta opp en sang til sin store helt; Jason Segel. La det rett ut på YouTube (gærne dama) og fikk så mye oppmerksomhet at det nådde helt fram til Segel. Og karen var ikke snauere enn at han inviterte henne med ut på date! Jeg har lurt litt på om samme strategi må til for å oppnå nærkontakt med min store helt; Colin Firth. Eller at jeg sørger for å bli veldig berømt gjennom en filmproduksjon og dermed blir nominert til en BAFTA. Og når jeg vinner prisen, så skal jeg sørge for å miste skoen i trappa slik har Hr. Firth må løpe etter meg og sette den på igjen. Og da er det tydeligvis lov å kysse fyren. 

Atter en gang viser Firth seg å være en gentleman av rang. Ei venninne av meg har møtt ham, hatt nærkontakt og kan bekrefte det jeg har hatt mistanke om lenge; han er en ekte, britisk gentleman og helt uten nykker. Trur jeg.

Les også: 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...