mandag

You are only two years older than me!


Det er noen år sia Christopher Plummer marsjerte rundt med fløyte og et kobbel med unger i Sound of Music. Det har blitt mange filmer på den kanadiske skuespilleren, og i dag er han en 82 år gammel mann med stadig nye prosjekter gående. I fjor gjorde han faktisk hele fire filmer!! Og nå har han altså vunnet Oscar for innsatsen i filmen Beginners hvor han spiller mot Ewan McGregor. Jeg synes takketalen hans var spesielt flott, og innledninga spesielt der han snakker til sin egen statue og kommenterer at den er bare to eldre enn seg sjøl. Se talen i klippet under!!

Les også: 

2 kommentarer:

  1. Bra å innlede samtaler med Oscar - sånt kan vi like :)

    Når det gjelder "når vi møtes" programmet, så har jeg dessverre ikke fått sett det. Men nå hører jeg bare flere og flere gode ting om de låtene som blir fremført der... Men kanal-løs som jeg er er det ikke lett å få med seg programmet.... Men kanskje jeg burde være litt mer up-to-date og søke på nett!!? ;)

    Fine dager til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Plummer er fantastisk! Og veldig hyggelig at han fikk Oscar. Han har mange år i bransjen og har gjort mange, gode roller.

      Er du kanalløs?? Uff da. Hehe. Det ligger sikkert på nettet, men da trur jeg kanskje du må betale..

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...