torsdag

Lettfornærmlig service

Det kan godt hende at jeg er storforlangende og lettfornærmelig, men før påske forvillet jeg meg inn på bokhandelen (Aurskog senter) på leting etter en presang. Uheldigvis hadde jeg med meg en 3-åring, og alle barn i den alderen er programmert til å pille på varer som står utstilt. Spesielt varer som ser ut som leker - og i denne bokhandelen er det flere leker enn bøker. Den lille sprintet rett bort til en dyttebil med horn og ratt for å fingre beskjedent på den. Det tok omtrent et halvt sekund før butikkmedarbeideren var borte hos oss og gav tydelige instrukser at dette var ikke passende butikkadferd. Neivel, tenkte jeg - da får dere heller la være å ha utstillinger. Og neste gang så handler jeg gavene mine et annet sted.

Vil samtidig berømme barneklærbutikken Hattifnatten for utsøkt service og en alltid like blid innehaver, Anita Ullerud Henriksen. Det er alltid hyggelig å komme inn i den butikken - og man får all den hjelp som trengs. Og småtroll har eget lekehjørne. Veldig prakstisk.


http://putsimply.files.wordpress.com/2009/08/customer-service.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...