tirsdag

Bella Lula

Forrige uke tok jeg meg en tur til Oslo med den nye bilen min; Skoda Octavia stasjonsvogn. Forden måtte selges, den har alltid vært litt for stor (fikk en ide for seks år sia om at stor bil er tryggest), og så begynte det å bli en del 'greier' med den. Planen var å kjøpe en SUV (ny ide om at høge biler er kult), men de koster omtrent en million å forsikre. Så dermed endra valget seg til en Skoda med ryggesensor og bluetooth. Og den er helt topp å kjøre rundt med!

Jeg reiste til Ekeberg for å treffe verdens beste Silje og verdens fineste avlegger; Filip. Har pælma alle skumle matbokser i plast, og benytta muligheten til å kjøpe metallbokser på Blafre ettersom vi hadde en liten kaffedate i Blafrecafeen/butikken.

MEN kom også over noe annet riktig spennende i den butikken; nemlig økologisk, fransk lemonade! Den smakte helt wow, så fire flasker blei med meg hjem. Men kan ikke Stassjon på Bjørkelangen ha disse? Det synes jeg er en veldig god ide. Retro, økologisk og et alternativ til Colaen. Hva trur du om det, Catrin?!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...