torsdag

Folk sier fremdeles de rareste og fineste ting!

Det er travle dager med masterskriving og oppstart av Balubateateret (klikk her!), men i alt virrvarret så får jeg tid til å snappe opp noen utsagn her og der som jeg synes er morsomme, interessante eller bare helt teite. En kollega på BVS nevnte at det var nærmest farlig å ferdes i mine kretser fordi plutselig havner noe en har sagt på Klinkekula. MEN til mitt, og bloggens, forsvar - så stiller jeg vel forholdsvis langt fram i køen når det gjelder smårare utsagn. Uansett, her siste tidas knippe: 

1.) Der kommer du med magen først! (#mamma i 1c)
2.) Bjørn Ulvaeus...Hvem er det? (#resturantdame)
3.) Jeg liker ikke ordet dialog. Samtale er mye bedre! (#kay)
4.) Dawkins hogg stein på Skavlan. Det blir det ikke noen god samtale ut av! (#christian)
5.) Greier BVS seg uten meg et års tid framover, da? (#meg)
6.) Det lukter spy i hele huset. Er det den surdeigen??! (#husbond)
7.) Nei, nei! Facebook vil ikke ha pdf. Pdf er til trykk, Karianne! (#venninne)
8.) Jeg skjønner ikke noe av disse NAV-papirene! Hva er foreldrepenger?! (#husbond)
9.) Er Hubert Hoggerud snill i virkeligheten?? (#kulturskolekid)
10.) Sov! (#ex-kollega)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...