tirsdag

Visitthelg




Både jeg og kråkebolle har vært puddinger i hele dag etter at huset har vært fullt av folk hele helga. Det er selvfølgelig superstas, og vi må bare takke alle for veldig fine gaver! Her har det dukka opp både Mariuskjole og rosa prinsessekjole. Verden er et godt sted å være. 

På fredag stilte to godt voksne karer på døra her med ei gave som jeg nesten blir litt blank i øynene av. De hadde vært på på den lokale baby-og barnetøysbutikken MiMio og plukka ut et klesplagg til den nye verdensborgeren; Rosa kjole med foldeskjørt og blomster. Størrelsen var også helt perfekt! Det er godt gjort at to karer som ikke har barn sjøl. 

På søndag hadde jeg et par venninner her, og det er alltid veldig hyggelig. Så tusen takk til Inga og Sigrid for boller, babytøy og orkide! Det er veldig smart å gi meg enten kaktus eller orkide når det gjelder planter. Mindre risiko for at jeg blir drapsmann.

Ellers har jeg oppdaga et nytt merke når det gjelder småfolk-klær. Det kom i forbindelse med besøk fra Pia og Borgar (litt seinere på søndagen, som hadde vært på Liten og Tøff og handla tidenes fineste Mariuskjole. Jeg har lyst på sånn kjole sjøl! Nå trur jeg det ikke finnes, men Ugly Children's Clothing har i det minste skjønt noe; hvor kult det er med noe som er annerledes. Nå må jeg til Oslo og besøke ny butikk. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...