tirsdag

Rottegift - videoblogg

Vi har en ganske sær greie gående på byggefeltet der jeg bor. Noen naboer er veldig sinte på at kattene i området bæsjer og promper i blomsterbeddene deres - og på fredag trua de anonymt i lokalavisa om å legge ut rottegift for slutt på sakene. Nå er jeg ikke så veldig sikker på hvor smart det egentlig er ettersom en haug døde katter innafor en viss radius vil jo avsløre dem. 


Men trusler skal en ta på alvor, så jeg tok meg en tur ut på byggefeltet for å se om det var noe æksjen. Se videobloggen min! 




Ps. Den bikkja bjeffa MYE høgere enn hva det høres ut som i klippet. Bare så det er sagt. 


Se flere videoblogger: 

  1. Klinkekula kjører MC
  2. Klinkekula hyller en venninnekollega
  3. Klinkekula tar seg en tur i skauen 

Forøvrig tar jeg gjerne i mot gode tips på hvordan hindre en katt i å gå rundt i andres hager. Eller hva arge naboer kan gjøre for å hindre uvedkommende at firbeinte gjør fra seg på dumme steder. Noe som ikke tar livet av katta. 



Some neighbours want to rat poison our cats because they to business under the rose bushes. I took a stroll in my neighbourhood to find out it there was any action. 

4 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...