fredag

Maker's Day; se True Blood videoblogg!


Nedtellinga til sesongpremieren av True Blood har starta for lengst for mitt vedkommende. Og HBO bygger oppunder forventningene ved å publisere en slags fiktiv videoblogg for babyvampyren Jessica. Hun er i tillegg til Alcide en av mine store karakterfavoritter i dette overnaturlige universet. Istedenfor å feire farsdag, så takker Jessica sin vampyrfar, Bill, for at hun slapp unna sine djupt religiøse foreldre og kan leve ut sitt vampyrliv. Veldig gøyal sak dette! Se The Maker's Day i klippet under :) 


Lese flere vampyrnyheter? Sjekk under..
Noen arkeologer utafor Venezia mener de har funnet levningene etter ekte vampyrer. Eller det folk på den tida trudde var vampyrer. Men ikke alle er enig i teorien. Les mer om kanskje-vampyrene på Klinkekula!
Ok. Så er Twilight-vampyren litt tannløs, men den redda meg fra ubehagelige forklaringer om bloddrikking til en femåring. Les mer her! 
Se Ida Larmos rute om da tre tredveåringer skulle på Twilight-kino. Hvorfor glodde fjortisa på oss, liksom?! 

2 kommentarer:

  1. Så søtt da:) He he:) Jeg liker Bill og Jessicas "forhold", grunnen til at jeg ikke liker Bill er pga jeg ikke vil at Bill skal bli sammen med Sookie igjen. Som "faren" til Jessica er han veldig kul:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Blir spennende å se hva de har funnet på med Sookie, Eric og Bill denne sesongen :) Jeg håper fremdeles varulven kan komme mer på banen ;)

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...