torsdag

Breaking Dawn trailer!


Da har oppkjøringa til den siste filmen i Twilight-sagaen starta! 16.november er premieren, og alle Twi-Hards er i gang med å bygge opp forventningene til den store finalen. Bella har blitt vampyr og traileren kan avsløre replikker som 'we're the same temperature now'. Jaja. Da jeg leste bøkene, så håpa jeg på at hun ikke skulle bli vampyr og han skulle bli menneske. Noe må da kunne være reversibelt her, liksom?! Uansett, dette blir det siste gjensynet med The Cullens og nå er det til og med en liten kid med i bildet. Jeg ser for meg storslagenhet, mye melodrama og moralske ryggrader. Og helt middelmådig hos terningkasterne. 


Mer blodig lesestoff?
I True Blood feires Maker's Day istedenfor Father's Day. Artig greie! Les mer på Klinkekula :)
True Blood sesongpremiere!! Gleder meg til mer splatting, mer svart humor og dampende sørstatmiljø. Les mer! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...