torsdag

Rakkerfanta!

Etter at den forrige pusen takka for seg, så har jeg vært på utkikk etter en ny firbeint venn. Planen var å ta seg god tid og finne den "riktige" pusen, slik at ingen bestemmelser skulle gjøres fordi en bare trenger en pus. Etter et besøk i Blaker, så fant jeg ut at en pus som hele tida sitter under sofan ikke er så aktuelt. Den kan jo risikere å stryke med under der av skrekk når han møter den bustete birmaen vår.

Men et sted langt inne i Gansdalen kom jeg over en kullsvart pus med forholdsvis mye ego og attitude. Hun har ingen betenkninger rundt å klatre rundt på fremmede mennesker, har ikke dødsforakt i det hun prøver å hoppe opp på en barstol med masse klær på og er stort sett høgt og lavt. Etter at jeg henta henne, så har tanken slått meg at dette er en ADHD-katt.

Prøvde å ta noen fotos av rakkerfanta, men det er ikke så lett av en katt som ikke greier å stå stille. Har i alle fall gjort et forsøk.

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...