onsdag

Mine Gaga-krav

Lady Gaga farer rundt i verden som en virvelvind med sine merkverdige kostymer (klær kan det vel knapt kalles..) og adferd - og nå kommer hun til Norge, og i den sammenheng VG har da fått tak i "must have"-lista hennes, et fenomen som eksisterer hos alle veletablerte kjendiser. Det var ingen krav om kjøttkjole denne gangen, det merkelige var at alt som sto ramsa opp der var enten vegetar, soya eller lettprodukter. Dessuten skulle hun ha 24 flasker vann. Kan fort bli tissetrengt under konserten da, eller??

Hvis jeg noen gang skulle bli kjendis i Lady Gaga-størrelse, så vil jeg gjøre krav på følgende:



  • hekla pannekakekjole 
  • 1 hjemmelaga pizza med pepperoni
  • surdeigsbrød fra United Bakery
  • trankapsler
  • Cosmopolitan med coctailbær (ikke sitron!! Veldig viktig)
  • dip og gulrot
  • kaffe fra Kenya
  • lettmjølk
  • brie og jordbær
  • penicillin 

7 kommentarer:

  1. Det er jo ikke bare Gaga som skal ha mat og vann da, er jo dansere, teknikere og annet crew som også skal med i regnestykket når en slik "rider" settes opp=p

    SvarSlett
  2. Åh. Ante ikke at Gagaer tar slikt ansvar. Blir lite vegetarpølse på hver, da.

    Vurderte faktisk om alt det vannet skulle brukes til bading. Cleopatra bada jo kun i geitemjølk har jeg lest et sted.

    SvarSlett
  3. Kanskje hun lagrer vannet så hun har nok frem til neste konsert:) Om hun får i seg så mye vann på en kveld kan hun jo drikke seg i hjel...på VANN altså!!!
    Eller kanskje flaskene er små, sånne små søte 0,3 litere.

    Men nei, vannet er nok til medarbeiderne også (hele teamet), så hun drukner nok ikke med det første:D

    SvarSlett
  4. Når ble kalkun og kylling i skiver vegetarmat?? Ikke uttal deg om noe du ikke kan noe om!!

    SvarSlett
  5. Å jo, da. Jeg uttaler meg om akkurat det som passer meg. Her i Norge har vi ytringsfrihet, skjønner du. Ut i fra kommentaren din så antar jeg du er Gaga-entusiast? Good for you.

    SvarSlett
  6. Hehe, Maren. Gaga vil hverken tørste eller drukne mens hun er i Oslo - og det er jo bra. Ser for meg at tørste superstjerner kan bli litt vanskelige å ha med å gjøre.

    SvarSlett
  7. Dra te Langtveggisstan a, Karianne, hehe.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...