lørdag

Kveldens snakkis blei puppene til Ingrid

Ah, dette er bare så gøy! Ingrid Bolsø Berdal leda kveldens Amanda, og Twitter holdt på å sprenges av puppekommentarer. Ingrid måtte forsikre alle om at alt var teipa fast (#hollywoodtriks) slik det skulle og at ingenting ville ramle ut. Hvilket det heller ikke gjorde. Sjøl manges øyne holdt på å gjøre det! #humre

Ingrid Bolsø Berdal er en av Norges beste skuespillerinner, og ei veldig, veldig flott dame! Jeg har sett henne på scenen ved et par anledninger, og nyter prestasjonene hennes.

Amanda synes jeg hadde en glatt produksjon, og derfor blei det heller ikke til at hele blei sett. Mye gøyere da å blogge om kjolen til Berdal!


6 kommentarer:

  1. Hehe, jeg satt og så på begynnelsen av Amanda-showet og må innrømme at jeg ikke reagerte på utringningen overhodet! Har man blitt for blasert og puppevant? Eller er det kanskje fordi jeg ikke er så opptatt av pupper? Hmmm... ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. @Heidi: Jeg har blitt veldig puppevant, merker jeg. Ser de jo overalt!

      Slett
  2. Ganske ålreite hengepupper.

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke sett Amandashow. Men hvis det bildet du viser her er fra showet, ser det da veldig bra ut - og ikke noe i veien hverken med kjole eller pupper. Dama er iallefall feiende flott!

    SvarSlett
    Svar
    1. @Trine: Beste dama i verden. Se henne på scenen en gang! #starstruck

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...