mandag

Tråkka på veps! Har ikke pusteproblemer

PERKELE! Jeg greide for ca 30 minutter siden å plante labben på en veps som lå på kjøkkengolvet. Mørkt kjøkkengolv = vanskelig å se stinkende, små djevler. #innigamperæva

Hylte som ei sirene og ringte mamma for å høre om jeg har blitt stukket før. Mest sannsynligvis ikke ettersom det svir noe så inni granskauen at jeg ville huska det for evig og alltid. Jeg vil definitivt huske dette for evig tid. Så da var spørsmålet; åssen vil kroppen respondere. Allergi er det overalt i familien.

Ringte legevakta etterpå og fikk beskjed om at så lenge en ikke har pusteproblemer, så er det forholdsvis vanlig å hovne opp og at det svir lenge. Og jeg kan love at det svir. Foten ser ut som en stokk. Beklager at bildet viser min plattfothet, men det er nå slik jeg en gang er skapt. 

Vepsen har forøvrig avgått med døden ved å bli klemt flat av fluesmekka. #hevn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...