tirsdag

Retro hjertesmykke

Når en ikke får handla all verden med klær, så får en handle andre ting. Jeg fikk med meg ei tøff, halvretro lærveske fra besøket hos Fretex i går. Og den har jeg store planer for! Videre krafsa jeg rundt i et litt forfallent smykkestativ og kom over dette hjertesmykke. Mistenker at dette er et billig H&M-smykke (Lindex?) men det gir en litt bestemor/barndomsvibb. Min farmor brukte kjeder med skikkelige lenker, det skulle liksom være litt massivt.

Min fine venninne Anne kommenterte at smykket hadde en slags 80-tallsreferanse over seg. Og jeg trur hun har rett! Det er jo ikke så veldig lenge sia at 80-tallet hadde sin renessanse i motebildet med krepphår og neonfarger! Så mulig smykket er fra da renessansen hadde sitt beste fotfeste. Uansett; jeg liker det - og det er vel det viktigste. Renessanse eller ei!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...