mandag

Lokalt kattepiss

Enkelte i lokale medier hevder at musikkfestivalen på Bjørkelangen er bare en lang weekend-fest, der musikken kommer i bakgrunnen og fokuset dermed blir skeivt. Vedkommende etterlyser mer operatilbud samt at folk må holde seg mer edru på konsertene. Det er vel omtrent som å banne i kirka å si noe slikt, men alle de som jeg sto sammen med under Dum Dum-konserten hadde både tale og balanse i godt behold. På et arrangement der det serveres alkohol vil det naturlig nok drikkes, men det er gjerne slik at tilgang på alkohol er gjerne tilgangen på folk og inntekter. At operatilbudet ikke står sterkere er kanskje ikke et savn for folk flest, men arrangementet blir stadig bedre på å ha et variert tilbud. Kirkekonserten er for eksempel hvert år veldig godt besøkt.

For min del var den største skuffelsen under på festivalen at innslaga i teltet blei stadig avbrutt pga. strømbrudd jevnt over hele fredagskvelden. Den største gleden var å treffe en kjær fetter med kjæreste samt ei skrulle fra Eidsbekken. Litt synd at de da skal servere Aass-øl som gjerne kan plasseres i samme kategori som kattepiss.

Herved har øl-eksperten uttalt seg.

2 kommentarer:

  1. Haha saa kult!Jeg husker kvelden :) Aass :) fint bilde av Emil.Trist at det var den siste kvelden i sommeren-gleder meg til nesten besök!
    Disse bildene fra Tyskland er supert. Jeg liker bilde av deg i Dirndl-stilig-sieht super aus!
    Stor klem
    Joanna

    SvarSlett
  2. Følte meg som Maria Von Trapp, hehe. Aass-beer, ja. Smaker ikke godt, men en kan ha det hyggelig likvel!

    Jeg skal snart på ny Tysklandstur, denne gangen til Lübeck. Vurderer å flytte dit for godt, hehe.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...