onsdag

Prepplemania

I nesten to timer sto jeg blandt svette sambygdinger og hørte Prepple synge den ene Dum Dum-låta med intens, transeliknende innlevelse. Aldri før jeg har vært på Dum Dum-konsert, aldri før har jeg vært vitne til en mer euforisk vokalist. Innlevelseskvaliteten var det ingenting å utsette på, og det var en sann fryd å se Norges beste rockeband i fri flyt og utfoldelse i en gymsal på potitt-landet Bjørkelangen. Midt i møljehavet foran scena befant jeg meg sammen med to erke-bjørkelanginger og ei fra utkantstrøket Lørenskog. Alle kom godt ut av konserten og hadde en musikalsk opplevelse helt inn til beinmargen. Noen av oss har historiske ridderkamper om et Prepple-håndkle som flaksa ut fra scena under en konsert - men denne gangen holdt vokalisten både klær og håndklær tekkelig på. Noe som ikke var fullt så tekkelig var at vokalisten plutselig hadde mikrofonen nede i buksa og i neste vending hadde den i munnen. Er det hygienisk?? Jeg bare lurer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...