mandag

Skumle prinsesser

Mens Ari Behn holder til i motebransjen, så har kona laga furore med både engler og demoner i det langstrakte landet vårt. Hun har erta på seg et kobbel av biskoper som på sin side advarer i øst og vest mot å kontakte de døde, samt fornuftfokuserte nordmenn med voldstom kritisk sans.

Men det jeg lurer litt på er åssen det er å være død - og BLI kontakta av ei prinsesse med uvisse hensikter? Blir hun tatt bedre i mot enn andre? Jeg er ikke så sikker på om jeg, som død, ville satt spesielt stor pris på  å bli kontakta av noen levende. Men det kan hende at ei prinsesse ville hjulpet på saken.

8 kommentarer:

  1. De samme biskoper og andre kristne som nå bråker, kontakter avdøde Jesus rett som det er jo. Går man over til katolikkene, er de enda verre,- de har i tillegg et lass med døde helgener de ber til, og ber man til noen døde, tar man jo kontakt, eller hva?

    SvarSlett
  2. Lurer på om kan sette meg i kontakt med min
    mormor og farmor som var død lenge før jeg
    var påtenkt.




    VIBEKE

    SvarSlett
  3. Hekser bør brennes på bål.

    SvarSlett
  4. Men da må vi jo vente helt til Sank Hans for å kunne få lov til å tenne opp bål...! Noen som har bedre forslag...? :)

    SvarSlett
  5. Hvis du er død og blir kontaktet?
    Er det den døde eller den levende som bør få Nobels fysikk eller biologi pris?
    Eller kan dem ta en hver?

    SvarSlett
  6. Det er lov å brenne bål om 2 dager, nemlig 15. september

    SvarSlett
  7. Det er rett og slett trist (ikke som faen) å se hvordan en ung kvinne blir til spott for hele nasjonen. Hva som foregår i hennes hode forstår jeg ikke, om hun virkelig tror på dette eller om det bare dreier seg om penger og oppmerksomhet. Jeg tenker på de stakkars barna som senere sikkert blir mobba på skolen. Siden de kongelige ikke oppfører seg kongelig, kan man ikke vente at barn respekterer dem mer enn andre vanlige borgere, og derfor blir mobbing sikkert et problem senere. Disse to pene unge menneskene har hatt alle muligheter til et normalt liv, og hva har skjedd, de har begge gjort seg til spott for hele Norge.

    SvarSlett
  8. Nei, men huff da. Vi kan da ikke brenne prinsessa vår! Jeg trur hverken Märtha eller Ari ønsker å leve normale liv, jeg.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...