torsdag

Trillende pensumkoffert

Nå vurderer jeg å ta i bruk en trillekoffert for ikke å ødelegge ryggen og nakken i Oslos gater. Allerede har pensumlitteraturen fysisk hopa seg opp, og typisk nok så skal omtrent all litteraturen brukes samtidig - hvilket innebærer at den må være med overalt. På tirsdag fikk jeg et nesten-ryggkink av å hale rundt på en tung pc-veske proppende full av en pc (naturlig nok) og tungvekterne innenfor pensumlitteraturen; kompendier.

Alternativet til kofferten er ryggsekken, men ettersom jeg ikke har en mikro-laptop, så får den ikke plass - og da er jeg like langt. Det er her da mulig å utstyre seg sjøl med en stor fjellsekk, men noe sier meg at det ikke korresponderer helt godt med høge hæler. En trillekoffert er jo langt mer matchende!

Jeg ser også for meg flere fordeler med en trillende pensumkoffert, blant anna kan en pakke med seg ting av mer kosmetisk verdi samt mat og drikke til å være borte en hel dag. Med det nomadelivet jeg lever om dagen, så er jo ingenting bedre enn en koffert på hjul!

2 kommentarer:

  1. Du vet det også finnes en bie-koffert med vinger.... kan helt klart se deg for meg

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...