fredag

Storproduksjon

Den siste tida har jeg vært hengt i stroppen for å lage invitasjoner. Det er alltid et mål å lage like kort, men det går neste alltid ad skogen. Så derfor brukte jeg "bits and pieces"-boksen min og forsøkte å trylle noe interessant.

Motivet er laga på glossy ark der jeg har brukt alco-blekk og filt. Stempelmotivet er fra Tom Holtz og er stempla med vannfast. Blomsten er brodert på.

Motivet i midten er et klistremerke satt på svart panel. Blomsten er punchet ut og dabba med gull. I midten er det satt ei glassperle. Panelet bak er lagt på to panel; et i gull og oransje og et i gull. Disse panela er stempla med vannfast, og tråden er farga med Distress.


Denne fluffye saken er en kombinasjon av Nille-fjør, amerikanske hjemmelaga kort, en knapp fra et dødsbo samt masse glitter. Og da blir seende ut som dette! Synes det var morsomt å kombinere gult og lilla.

Til høyre over her har jeg kombinert et enkelt, bredt bånd med en plastikkblomst og et "glasshjul" (eller hva nå en kaller det..) på en lysegrønn Heidi Swapp ghost shape.


Dette kortet er laga med glossyark og Tim Holtz-stempel. Motivet har blitt stempla med Clear Resist Pad og deretter rulla med stempelsverte. Panelene er sverta og nederst har jeg satt på et bånd med stifter og lagt en tråd utapå. Pynte med to glassperler og en bokstav.


Et klovnekort hører med! Dette er et motiv fra et collage-arke bestilt i USA, satt på et rødt panel og med blått klovnemønsterark. Enkelt, men veldig mange ganger er det beste.

6 kommentarer:

  1. Invitasjon til hva da? Og skal du lage mange? I så tilfelle; Masse lykke til!!!!!!:D Mye jobb med håndlagde kort altså, jeg får vondt i nakken av det... Men er jo litt morsomt da, blir bare så fort lei:P

    SvarSlett
  2. Til bursdag! Jeg lagde 8 stk. Driver du med scrap, Maren?! I didn't know *smil*

    SvarSlett
  3. Jeg gjorde det en liten periode, men nå tar jeg det bare frem rett før jul, og en sjelden gang før bursdag... Blir litt fort lei kan du si, tar jo myyyye tid...:D Og det har jo ikke jeg tid til for jeg må jo trene:D:D:D og skole tar myyye tid det åsså. Må prioritere, så da blir det nesten bare trening og skole, ikke no annet:)

    SvarSlett
  4. Kanskje du har lyst til å være med på juleverksted?? Leker litt med den tanken.. Synes det sosiale er moro når en holder på.

    Trene er viktig. Jeg vurderer aerobictimen din på søndager.

    SvarSlett
  5. Det er step da... Bare så du ikke snubler over den i overraskelse;-)

    SvarSlett
  6. Enda bedre! I'm a steppy woman.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...